Helemaal happy met m'n tas!

Sommige dingen liggen al een tijdje in de planning, maar komen er  maar niet van... Prioriteiten stellen, een trouwjurk gaat natuurlijk voor... Totdat het prioriteitenlijstje enigszins veranderd hihihi... De rits van mijn tas ging kapot... en dan is het natuurlijk heeeeel noodzakelijk een nieuwe te maken...

Ik wilde graag een wat kleinere tas, de tijd van luiers meenemen hebben we gelukkig gehad. Ik vond de Ida tas uit het boek Mijn tas een leuk model, maar paste hem aan naar mijn eigen wensen: Ik tekende een kleiner formaat, voegde een musketonhaak voor mijn sleutels toe en een magneetsluiting aan het voorvak...

Met hengels van een vorige tas (wie wat bewaart, heeft wat) en een mooi stukje kurkleer was de tas zo geknipt. Het in elkaar zetten was soms wat lastig bij de rondingen, kurkleer geeft natuurlijk niet mee, maar heel veel klemmetjes erop doet wonderen...

Zie hier de foto's:













Reacties

Een reactie posten

Populaire posts