Wie is de geluksvogel?

Zoals ik in mijn give away al aangaf, maak ik vandaag de winnaar bekend van het ritstasje...


Ik verzamelde een aantal nummers... 
 ... liet de meest onschuldige in dit huis grabbelen...

 en tadaa...
 nummer vijf!
 En degene die als vijfde in aanmerking wilde komen voor het ritstasje is....
STIPJES EN DATJES! Stuur je even je adres??

Het grappige is dat ik laatst bij haar deze leuke hanger en lintjes heb gewonnen! En nog niet eerder aan posten toekwam... dus bij deze nogmaals dank!




Reacties

  1. dat meen je niet?! haha dat is grappig. Ik mail je wel even :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, heb ik deze prachtige give away gewoon helemaal gemist.... even terug gezocht en ja, ik had natuurlijk al inside info over de give away bingo gehad... Stipjes en datjes veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vraagje: wat voor vulling heb je voor dit tasje gebruikt? (ik heb het boek net binnen).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, ik gebruik of een dubbele laag Vlieseline H200 of gewoon een laagje fleece ertussen. De aangegeven volumevoering heb ik niet in huis. Fleece gaat heel goed, is ook lekker goedkoop, het enige nadeel is dat je het niet vast kan strijken zodat het niet verschuift. Maar even een hulpstiksel langs de kant of wat spelden werkt voor mij prima!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts