cadeautjes te geven en te krijgen....

Einde van het schooljaar was weer in zicht...
Het was dan ook tijd om de juffen (annex collega's) te bedanken voor de goede zorgen in dit schooljaar... nou ja, het laatste stukkie dan voor mijn kleine smurf...

Ik maakte hoezen voor de tissuedozen op maat, zoals eerder beschreven in mijn tutorial, maar maakte het mezelf makkelijk door de werkwijze van Zo Geknipt te volgen...












Ook maakte ik nog een aantal clutches Den Mufko naar de tutorial van Khadetjes...










Verder werd ik enorm verwend door Aafke Jongsma...
Ik won bij haar de give-away, toevallig (ja echt) won zij laatst de mijne... Een leuke swap dus! Toppie, bedankt Aafke!  (ps ik leende even je foto)

Reacties

  1. Ik ben blij dat je er blij mee bent! Ik kan zelf in ieder geval niet meer zonder mijn kussentje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog beter zelfs, het is een perskussen... Kan ik goed gebruiken voor mijn opleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om andere blij te maken met zelfgemaakt cadeautjes en net zo leuk om er een te krijgen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die zijn plezant! Ik ben zo vrij geweest ze te pinnen - geef maar een seintje als je dat niet oké vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk creatief ben je weer geweest. En waar heb je die handige labels vandaan? Handig mee te stikken....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gekocht bij een vriendelijke man ui Turkije... http://allsetblog.blogspot.nl/2014/06/jumpsuit-getest.html

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts