Geslaagd voor deel 1!

Het was even stil op mijn blog, maar alle tijd heb ik gestoken in de voorbereidingen van mijn examen. Maar niet tevergeefs:

Het eerste deel van het examen Coupeuse Cuppens Geurs zit erop... en de uitslag was positief! Yeah!!!!!!!!!!!!

Mijn koffer met mijn tekenwerk en werkstukken is goedgekeurd...

Dit was de inhoud van mijn koffer:

*Mijn tekenwerk en techniekenmap.



*Een antraciet colbert en bijpassende pantalon.



*Een chocoladebruin colbert, verplicht model, niet mijn voorkeur :)



*Een mantel, een trenchcoat die ik al eens eerder maakte, nu zelfgetekend.



*Een pyama en badjas.



*Mijn Mart Visser jurk.


*Een blouse, naar het model Billie uit La Maison Victor, zelfgetekend.



Op naar deel 2 van het examen: een theorie-examen en het praktijkgedeelte...
26 juni is de grote dag... duim je voor me???


Reacties

  1. Wat leuk! Gefeliciteerd!
    Good luck met deel 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, proficiat! Als ik terugdenk aan alles wat je tot nu toe hiervoor hebt gedaan: hoedje af! En deel 2 wordt dan vast een makkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Dat je dat kan! Ik duim voor het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk had ik je al gefeliciteerd... maar hier ook nog een keertje. Ik bewonder je doorzettingsvermogen en hoe jij dat in jouw situatie allemaal gedaan hebt gekregen! Een dikke pluim waard. Nu alvast heel veel succes voor volgende week!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, schitterend allemaal, wat een werk heb je verzet. Ik duim met je mee, maar zo te zien gaat het wel goed komen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je eerste deel en succes gewenst met de rest, gaat vast lukken!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts