Back in time II

Vanavond is het dan zover: we gaan Back in Time...
Ben heel benieuwd naar de outfits van de anderen, maar bij deze presenteer ik u mijn jurk! Inclusief petticoat....


that's it...


mmm... nog wel even wat strijken voor we straks gaan zie ik :)
 
blinde rits

ik was meteen verliefd op het voorpand!

het zijn veel rimpels, dat dikt wel wat aan... even wat plat gestreken...

en hier de petticoat....

Tip: spelden blijven niet zitten in tule :)
De petticoat heb ik deze week nog helemaal opnieuw gedaan. Ik had het origineel van de Burda, horende bij de jurk, gemaakt, maar dat was echt een drama.... al het volume zat op de heupen, tsja, daar wil je het als vrouw echt niet hebben.... dus hup de schaar in de rok en nu opnieuw... gelukkig bracht deze dame mij hulp en kon ik bovenstaande petticoat in elkaar zetten (op de laatste roezel na, maar dat valt niet op hahaha)

Nu nog foto's met model, nog even geduld :)

Reacties

Populaire posts