Grrr...

Druk, druk, druk bezig geweest met de tutorial voor paspelopening....
maar nu wil Blogger geen afbeeldingen uploaden! Grrr..... wie weet raad?
Dan maar weer aan de slag met mijn stoelhoezen, er zijn er vijf geknipt en grotendeels in elkaar gezet... Nu nog 1 knippen, stikken, 10 blinde ritsen en 5 x zomen... O ja, en het proefmodel ook nog even aanpassen.... Wordt vervolgd!  Met foto's als ik het weer voor elkaar krijg hahaha....


Update:

Mijn stoelhoezen: 
ik ga alle zes eetkamerstoelen bekleden met een wasbare hoes...



Reacties

  1. Hoi,

    Ik heb het zelfde probleem met internet explorer. Er staat bij mij ook google chrome op de laptop en dan kun je wel foto's uploaden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, ik zal eens kijken of dat beter gaat.... Had de vraag ook al op Sancho neergelegd, was blij te lezen dat het niet helemaal aan mij lag hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEWELDIG! hij doet het weer... Thanxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, ik heb ook dat probleem met het uploaden van de foto's. Ik doe het nu via HTML, wel wat omslachtig, maar het werkt.
    Bij jou doet het het weer, hoe is dat gekomen??
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op advies van o.a. Renate werk ik nu via Google Chrome... Het stomme is dat de blog van de Sew Along wel via Internet Explorer werkt... Tsja... Vrouwen en techniek hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts