Studie ontwijkend gedrag

Er staat nog heeeeeel veel op het lijstje voor de modevakopleiding... maar ik heb last van studie ontwijkend gedrag hihihi... nou ja... eigenlijk te veel ideetjes, inspiratie via Pinterest, maar veel te weinig tijd...

Ik ben wel heel druk geweest, kijk maar...
Opvouwbaar tasje Zo Geknipt Sew Along

Recykleren: een jurkje voor onze smurf, uit de trui van papa



Top uit de Knip Mode november 2012
Mooie kamsnaps van Mamarieke.

Bij haar heb ik een give away gewonnen, daarover later meer.


Anouk is bijna jarig, dus hier alvast wat voorbereidingen.

Desalniettemin ben ik toch nog wel bezig geweest met mijn Mart Visser jurk. Maar daar moet ik echt even rustig voor zitten, wil het examenwaardig zijn...



Reacties

  1. Haha, zo herkenbaar. Ik ben een slechte huisvrouw, maar in mijn studietijd deed ik toch best wat, vooral in de tentamenweken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, als de druk op de ketel komt... dan gaat het altijd beter hahaha... ik hoef volgend jaar juni pas examen te doen, dus er is geen druk... al moet ik nog best veel: een dik boek vol tekenwerk, een techniekenmap en dan mijn examenstukken: een pyama met badjas, een japon (die van Mart Visser dus), een pantalon, een blouse en een mantel(pak)... doe dus nu maar een beetje van alles wat, tekenen, technieken en de jurk hihihi..

      Toen ik nog studeerde was dit allemaal veel makkelijker, dan zat je in het ritme, nu als huisvrouw/werkende.... is het toch lastiger allemaal tussendoor in te passen... Maar ja, ik vind ook te veel dingen leuk hahaha....

      Verwijderen
  2. Leuke dingen weer gemaakt!
    Oh en ik zou willen dat ik aan de studie kon... hier 2 zieke kinderen en op het moment dat zij slapen, wil ik ook even liggen. Er gebeurt dus bar weinig hier momenteel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, hier een dagje de handen vrij.... Nu wel veel tijd kunnen en willen besteden aan de jurk hihihi... Beterschap aan die kant!

      Verwijderen
  3. Alle andere dingen zijn altijd veel leuker dan datgene wat je voor je studie moet doen, vooral dat patroontekenen..studie ontwijkend gedrag, tell me about it....
    De inkijkjes die je laat zien van "la dress" beloven wel veel, de verwachtingen zijn hoog gespannen!!!
    De link naar de handleiding van de blinde knoopsluiting in mijn blog werkt nu hopelijk wel. Ik wil eigenlijk net zo'n tabblad boven in mijn blog en daar de handleidingen achter zetten zoals jij ook hebt, heb alleen nog niet kunnen ontdekken hoe ik dat moet doen.... en ik ben niet eens blond (hardstikke grijs!!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop verwachtingen waar te kunnen maken hihihi... Ben zelf wel heel blij met de combi van crêpe en satijn... Wordt vervolgd!

      Dat tabblad: ga naar je blogger overzicht. Links in het menu kies je voor pagina's, dan kan je daarna een nieuwe pagina (=tabblad) toevoegen... En dan daar je handleiding plaatsen... Succes, ik hoor het wel als je meer hulp nodig hebt...

      Verwijderen
    2. Ik geloof dat het gelukt is, bedankt!!!

      Verwijderen
  4. Hoi hoi! Vind je tasje met veer zó gaaf. En als dit allemaal zo even tussendoor gemaakt is... poeh, ben benieuwd wat er allemaal uit je handen komt als je wel de 'vrije' tijd hebt :D

    Kwam hier via via terecht, ben een jonkie (als in nieuweling..helaas niet meer in leeftijd ;) ) in blogland, maar blijf je gezellig volgen.

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, ik word er verlegen van hihihi... Pas maar op, bloggen en blogs volgen werkt heel verslavend hahaha! Tip: volg je blogs in google reader... Heel makkelijk! Zo heb je snel overzicht wat er nieuw is op de blogs die je volgt... Nadeel:werkt nog verslavender!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts