Frozen again...

Zoals ook al geschreven in het vorige bericht, is het Frozen wat hier het huishouden beheerst... De film, de CD, het spelen van... Anna en Elsa zijn zeer favoriet hier...
 
Dus toen ik vroeg welke afbeelding op de gemaakte sweater moest komen, kon ik er natuurlijk niet onderuit... Elsa en Anna, mam!!!!
 
Gelukkig had ik nog een stukje jogging over en maakte voor de kleinste spruit een soortgelijke sweater, maar wel met een hele andere andere print hihihi...
 

 

 
 
Lekkere zachte jogging, ooit voor een ander project aangekocht, maar nu omgetoverd in superzachte sweater... De boorden maakte ik van ook van jogging, maar wel met de stof binnenstebuiten...
De schattige knoopjes kocht ik bij Sabineke...




 

Ook wil ik je voorstellen aan mijn nieuwe vriend! Mijn strijkpers...
Een gebruikte van Marktplaats, maar oh, wat ben ik er blij mee... Voor mijn komende examen in juni moet ik nog flink aan de slag, waaronder met een colbert. Het gehele voorpand moet met vlieseline beplakt worden... Wat gaat dat snel en goed met dit apparaat... Daar kan een strijkijzer niet tegenop... En ook voor het plakken van flexfolie print op shirt, dat gaat zo fijn! Ik wil hem nu al niet meer kwijt, echt een aanrader... Alleen nog even een nieuw hoesje maken...


 

Reacties

  1. Wat schattig die shirts! ! Hier is Frozen nog niet in huis gearriveerd. Heerlijk zo'n pers, scheelt je heel erg veel tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig die shirts! ! Hier is Frozen nog niet in huis gearriveerd. Heerlijk zo'n pers, scheelt je heel erg veel tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige truien heb je gemaakt. Ik ben ook al een tijdje 2 de hands aan het afschuimen om zo'n pers te vinden. Want de andere pers die je in de groepen ziet zijn veel te groot .Ik heb nu geen plaats voor zoiets

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige setjes. mag ik vragen hoe je aan het vosje komt, deze heb ik namelijk getekend? Groetjess Laura Pimp-it-Shop

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ergens van het internet, zo schattig... Ik wist niet dat ie van jou was, anders had ik uiteraard naar je verwezen...

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts