Vele projecten tegelijkertijd... druk, druk, druk...

In het kader van het komend examen in juni ben ik met veeeeeel projecten tegelijkertijd bezig... En maar lijstjes maken en vooral fijn, het wegstrepen hihihi... Tussendoor lijstjes maken met vragen die ik weer op de opleiding kan stellen... Aantekeningen maken en weer wegstrepen als het af is hihihi....

Een impressie:


Trenchcoat in wording
 

met steekzakken
 

De foto vertekent, het is een hele fijne pied-de-poule als motief hihihi
 

Colbert vanuit het boek van de opleiding
 

Oplopende rever
 

Schuine borstzak
 

Alweer zo moeilijk het motief van de stof goed op de foto te krijgen :P
 

Split in middenachternaad (in wording)
 

Techniekenmap: mouwsplit colbert (in maatje 74, wat een gepriegel)
 

Techniekenmap: rara, zoek de borstzak..
 
Techniekenmap: creatieve zak


 
Techniekenmap: blinde sluiting
 

Techniekenmap: blinde sluiting met paspel

 
Techniekenmap: boven- en ondermouw met kopwatje
 
Techniekenmap: het kopwatje
 
Op mijn eigen privélijstje stond nog een nieuwe hoes voor mijn nieuwe aanwinst... Het lijstje is nog lang hoor, heb veeel te veel ideeën, maar die bewaar ik wel voor na de examenstress...

 
Ik nam als patroon de oude hoes, trok deze om, na de band voor het koord eraf getornd te hebben...
 

De band met het koord recyclede ik...
 
Voegde er wel een koordstopper aan toe...
 
 

En terwijl de kleinste op bed ligt, vertrekken mijn oudste dochter en ik steevast in deze vakantie naar mijn werkplekje op zolder... En ja... de appel valt niet ver van de boom... Dit zijn de creatieve uitspattingen van een bijna vijf-jarige kleuter...

Mam, mag ik jouw paspop even lenen?
 
Kijk, deze spullen komen uit mijn eigen naaikoffer...
 

Het zelfgemaakte (!) speldenkussentje...
 



Reacties

  1. Oooh wat gaaf allemaal. doet me denken aan mijn eigen opleiding van heeeeeeel lang geleden...technieken blijven technieken...en je dochter wat een schatje zo, ben blij dat ze het ook leuk vindt...die zal zich dus niet zo snel vervelen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel leuk al die technieken, vooral zo'n colbert is toch wel heel specifiek! Erg leerzaam!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Vooral alle kleine uurtjes, m.n. als de kleine overdag in bed ligt, pakken... het is echt wel een beetje race tegen de klok, het heeft hier door omstandigheden een tijdje stil gelegen... Maar ik maak veel lijstjes (echt een juffie, hou van overzicht hihihi), vooral fijn om dingen af te strepen. Gelukkig is mijn tekenmap van ruim 200 kantjes goedgekeurd, dus dat was een lange lijst om af te strepen, hoera!!!!

      Verwijderen
    2. Oh ja, en mezelf vooral inhouden om nu even geen persoonlijke projecten aan te pakken... maar een paar rokjes voor de meiden liggen geknipt en te lonken... moeilijk!!!

      Verwijderen
  3. Wat een schatje! Zou bijna de rest van je post vergeten na het zien van die ijver van je kleuter! Hard aan het werk jij zeg! Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai zo te zien ben jij inderdaad heel druk bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Lisette,
    Wat ziet het er allemaal prachtig uit,
    Wat leuk dat je de creaties op deze manier laat zien,
    Het paspopje komt bij de juiste persoon terecht!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts