Wat in het vat zit...

... verzuurt niet toch?

Ik lig hopeloos achter met bloggen van gemaakte creaties... Kan je vervelen met honderdduizend redenen, maar dat zal ik je besparen hihihi...

Na alle ingewikkelde examenstukken vorig jaar merk ik dat ik me heerlijk kan vermaken in simpele kledingstukken, die relatief snel klaar zijn... nou ja snel, ik ben geen snelle, wel een secure naaister.. En met de weinige tijd die ik heb, duurt het soms toch nog even...

La Maison Victor voldoet dan ook perfect aan mijn eisen: modern, modieus, redelijk qua pasvorm waardoor aanpassingen te doen zijn (of gewoon zelf tekenen), eenvoudig qua technisch niveau, duidelijke beschrijving (scheelt weer nadenkwerk, nou ja, ben het niet altijd met ze eens hihihi) en dus relatief vlot klaar...

Ik maakte dan ook diverse stukken... Bij deze de eerste twee in de rij...

Ik verlengde een Chessie top (die is immers mega kort) naar tunieklengte.. Onderaan voegde ik een extra brede boord toe!











Ik combineerde deze tuniek met de Roxie legging, ook uit La Maison Victor...
Hij is gemaakt van imitatieleer, hij is zo zacht van binnen en draagt heerlijk!









Reacties

Een reactie posten

Populaire posts