Sewing with a Plan

Zoals in half Nederland heerst ook hier in huis het griepvirus... Al voor de vierde keer, pfff...
Ik zal je niet vervelen met al die details en zieligheden :)  Veel werkzaamheden blijven liggen, examenstukken e.d. dus ook (ik hoop nu echt snel de Mart Visser jurk te kunnen showen)..

Maar het voordeel van de griep is (als je tenminste weer aan de beterende hand bent), dat je tijd zat hebt om het internet af te struinen op je Ipad...

Via Mariette maakt het zelf kwam ik op het idee van SWAP ofwel Sewing with a Plan...

Blijkbaar ben ik niet de enige die inspiratie opdeed, kijk maar eens op het Sancho forum of bij Collie-Collie.com.

Enige uitleg van SWAP:
Het gaat om het samenstellen van je garderobe met een aantal basisitems, waarmee je onderling allerlei combinaties kunt maken. 

Ik zal het verduidelijken aan de hand van afbeeldingen van Looking Stylish

Ben nu druk mee aan het verdiepen in de keuze van de basisitems, in welke kleuren ik dat zal kiezen (afhankelijk van je type vanuit een kleurenanalyse, nou ja via het www dan :)) Wordt vast vervolgd!

Reacties

  1. Geweldige afbeeldingen heb je gevonden, die kende ik nog niet, helemaal top, ik hou je blog in de gaten voor de vorderingen, succes (en beterschap!)...Groetjes, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga mijn best doen hahaha... En dat allemaal dankzij het volgen van jouw blog hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps... Op mijn pinterest heb ik nog meer afbeeldingen verzameld! De pinterest knop staat onder het kader van de Sew Along...

      Verwijderen
  3. Wat een goed voorbeeld is dit! Ik zou ook wel zo'n goed georganiseerde garderobe willen hebben... heerlijk lijkt me dat 's ochtends vroeg bij het kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts