wat vliegt de tijd...

Jeetje, onze kleine meid is alweer drie jaar geworden...

Dat vraagt natuurlijk om een verjaardagsoutfit! In een poging om het op de foto te kunnen zetten, zie hier het resultaat hihihi:








Ik maakte het fronsrokje van Mme ZsaZsa, uit het boek Allemaal rokjes.
Het shirtje is van de Hema, maar wel zelf geflockt...

Hoe ik dat deed?

Recept:
* neem een hele dosis geduld...
*reststukjes flockfolie die je door de perforator haalt
*sjabloon met het cijfer dat je wilt maken

Strijk de stippen in etappes op je shirt. 
Voor mij werkte het beter toen ik eerst 
de beschermfolie van de stippen haalde. 
Toen bleven de stippen beter plakken.






Vind je dit te veel werk?
Kijk dan snel bij deze give-away!
Het idee komt ook van With Love bij Eva!

Reacties

  1. Gefeliciteerd met je grote meid! Stoer shirt geworden en ja, monniken werk he? Ik heb het ook eens gedaan. Slim idee om eerst het folie eraf te halen.... ik had er een paar verkeerd om zitten toen. Leuk kantje onder het rokje, herken ik het?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Yep.... Tis jouw kantje.... En ook jouw flockfolie hihihihi!

      Verwijderen
    2. :) leuk om te zien dat het een goede bestemming gevonden heeft!

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd! hieper de piepies hoera!!!
    Kleine meid (nou ja.. met drie jaar is ze nu natuurlijk alweer een grote meid. ;) ) zal zich helemaal jarig voelen met zo'n mooi rokje en home made stoer shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en wat een leuke set is dat geworden, de flock print is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie dametje! Wat een prachtige feestkleding is dat zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel... Onze dame was echt jarig, het echte besef is zo leuk om te zien... Nu ben ik echt drie mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig om als detail nog wat rondjes op de mouw te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Achterop heb ik ook nog langs de hals versiering aangebracht... Dat breekt het effen achterpand... Zal het nog eens op de foto zetten....

      Verwijderen
  7. Zo feestelijk! Een supertoffe verjaardagsoutfit.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts